SA-Slim service abonnement
Service abonnement
Als praktijk bent u steeds afhankelijker van de goede en betrouwbare werking van uw ICT-omgeving.Om u optimaal van dienst te kunnen zijn heeft VANAD Comvio verschillende Service Abonnement vormen die u recht op ondersteuning en eventuele noodvoorzieningen geven.OverzichtIn het onderstaand schema staan de vormen overzichtelijk vermeld met beknopt de verschillen aangegeven.Indien u meer informatie over het specifieke abonnement wenst kunt u op de desbetreffende informatie link klikken.
Gedekt: (indien contract op defect artikel van toepassing is) | SA-Slim | SA |
Voorrijkosten | 100% | 100% |
Installatiekosten | 100% | 100% |
Leenapparatuur: Server | Ja | Ja |
Leenapparatuur: Werkplek/Thin Client | Ja | Ja |
Leenapparatuur: Router | Ja | Ja |
Leenapparatuur: Printer | Nee | Ja |
Leenapparatuur: Overig | Nee | Ja |
Gebruiksadvies | SA-Slim | SA |
Netwerk met server | Nee | Ja |
Netwerk zonder server | Ja | Ja |
Comvio SBC Online gebruikers | Ja | Ja |
Regels voor het gebruik van de service uren:
- De uren kunnen gebruikt worden voor alle voorkomende werkzaamheden die normaliter worden doorberekend zoals: preconfiguratie T.D.; installatie-uren; telefonische ondersteuning; remote aanpassen van systemen, instellingen of software; enz.
- Zodra de uren verbruikt zijn ontvangt u automatisch een factuur voor eenzelfde aantal extra uren.
- Wanneer wij bij u op locatie moeten komen worden 50 minuten voor de reistijd van uw ‘strippenkaart” afgeschreven.
- Wanneer uw netwerk door uitbreiding van uw apparatuur in een andere configuratie-klasse terecht komt, zal het verschil in rekening worden gebracht.
- Om de administratie te vereenvoudigen worden de facturen voor de service uren middels automatische incasso geïnd.