Welkom op onze vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen

  • Kan ik zelf de status van mijn werkplekken bekijken?

    Wij kunnen toegang geven tot het overzichtsportaal waarin je zelf de status van de computers kunt zien die in het Proactief Beheer-contract zijn opgenomen.

    Een computer die dag-in-dag-uit in gebruik is en van cruciaal belang is voor de continuïteit van de organisatie, moet degelijk en betrouwbaar zijn met lage uitval. Daarom levert Enovation Comvio alleen gerenommeerde A-merken van hardware & software. De keuze voor geschikte hardware wordt mede bepaald door het gebruik. Welke software wordt erop gebruikt, welke printers of scanners moeten er aan gekoppeld worden en in zorgorganisaties: wordt er gebruik gemaakt van meetapparatuur met speciale aansluitingen of eisen?

  • Waarom werkt Enovation Comvio met partners?

    We werken samen met speciaal geselecteerde partners, zodat we de beste complete IT-oplossing kunnen bieden. Je hoeft dus zelf niet meer op zoek naar verschillende leveranciers voor verschillende onderdelen van de automatisering.  Dat hebben wij al gedaan.

  • Wat gebeurt er als het internet op mijn praktijk het niet doet?

    Voor alle online Cloud oplossingen geldt dat het internet moet werken. Steeds meer praktijken kiezen er daarom voor om een tweede internetverbinding via een andere provider af te nemen. Dat kan ook met 4G mobiel internet. Informeer bij ons naar de mogelijkheden.

  • Wat kan ik doen als er een storing is buiten openingstijden?

    Omdat onze klanten vaak ook vroeg beginnen, is onze supportdesk op werkdagen al vanaf 7:30 uur aanwezig en bereikbaar, tot 17:00 uur. Speciale software houdt de servers 24/7 in de gaten en slaat alarm indien er iets niet in de haak is. In die gevallen zijn er altijd technici beschikbaar voor problemen en storingen aan de kant van het serverpark. Je kunt altijd een DM-bericht op X sturen naar @ComvioBV.