Snel de juiste opvolging bij cliënt thuis na alarm
App met volledige ondersteuning voor mobiele hulpverlener bij bezoek aan cliënten.
Mobiele Opvolging is onderdeel van ons product Enovation UMO/Enovation UMO cx.
Mobiele opvolging in samenwerking met de zorgcentrale
Het is van cruciaal belang dat professionele zorgverleners in het veld die reageren op een noodoproep toegang hebben tot volledige en actuele cliëntinformatie.
Het delen van deze informatie tussen de centralist van de zorgcentrale en de zorgverlener via de telefoon is tijdrovend, afleidend en gevoelig voor fouten.
De app voor mobiele opvolging biedt een veilige en gemakkelijke
manier om opvolgverzoeken te sturen naar zorgwerkers in het veld en zo de zorgcentrale te verbinden met de woning van de client.
De centralist stuurt het alarm door naar een groep hulpverleners of naar één responder uit een lijst met beschikbare personen. Iedereen in een groepsverzoek krijgt altijd bericht zodra het verzoek is geaccepteerd.
Na acceptatie bekijkt de hulpverlener de cliëntinformatie, eventueel inclusief een plattegrond, en voert hij eventuele vervolgacties, opmerkingen direct in zodat deze worden gedeeld met de zorgcentrale.
Ook aantekeningen en foto’s over medicatieveranderingen of loopproblemen kunnen in de app worden toegevoegd en gedeeld voor de huidige en toekomstige alarm oproepen.
Zo ondersteunt de mobiele opvolging het zorgproces
-
Efficienter werken
Vermindert het aantal oproepen en elimineert fouten
-
Inzicht in actuele clientinformatie
Nauwkeurige informatie altijd en overal beschikbaar
-
Audittrail
Traceerbaar wanneer de hulpverlener de zorgoproep ontvangt, accepteert, op locatie arriveert en vertrekt
-
Informatie toevoegen
Vul het cliëntdossier op de zorgcentrale aan met actuele informatie tijdens het huisbezoek
-
Herkenbaarheid
Logo’s van eigen organisatie toevoegen is mogelijk.