Mobiele App als een Service
Een mobiele app voor patiënten en cliënten, laagdrempelig toegankelijk in de appstores onder de naam en in de huisstijl van de zorginstelling: een patiëntenportaal in de broekzak van je patiënt.
Mobiele App Patiënten is onderdeel van ons product Enovation Funatic.
Eén mobiele app van de zorgorganisatie voor de patiënt en cliënt, laagdrempelig toegankelijk.
Een mobiele app voor patiënten helpt om patiënten goed voor te bereiden op wat er komen gaat, goed te begeleiden vóór, tijdens en na de behandeling en de patiënt zodoende betrokken te laten zijn gedurende het gehele zorgpad.
De patiënt kan met de mobiele app via de smartphone of tablet bijvoorbeeld zien welke afspraken er gepland staan, met welke dokter en op welke poli, wat mee te nemen en welke informatie nuttig is om te lezen of te bekijken. Ook is het medisch dossier onder de duim beschikbaar.
Ook kunnen afspraken zelf worden gewijzigd of afgezegd, worden er persoonlijke zorgpaden aangeboden en kunnen vragenlijsten digitaal worden ingevuld. Tevens kan de patiënt vragen stellen aan de dokter, beeldbellen en worden er push notificaties aangeboden als er iets nieuws klaar staat.
Mobiele App Patiënten ondersteunt het zorgproces
-
Alles op één plek
Alle relevante gezondheidsinformatie is op één centrale plek beschikbaar voor de patiënt, zoals het persoonlijk medisch dossier.
-
Online vragenlijsten
Patiënten én zorgprofessionals zijn beter voorbereid op een afspraak in het ziekenhuis dankzij vooraf ingevulde vragenlijsten.
-
Afspraken inzien
Alle geplande afspraken zijn gemakkelijk terug te vinden in de online agenda.
-
Laagdrempelig contact
Vanuit de chat kunnen patiënten op een laagdrempelige manier vragen stellen en hun zorgen delen.
-
Beeldbellen
Bied meer ondersteuning en persoonlijk contact door real-time interactie via beeldbellen.
-
Toegang tot het digitale zorgpad
Toegang tot alle medische informatie van je zorgtraject zorgt voor minder bezoeken aan het ziekenhuis voor een consult.