Laagdrempelig communiceren met zorgvragers en collega's
Online consulten, vragen beantwoorden en multidisciplinair overleg vanuit je digitale spreekkamer.
Chat is onderdeel van ons product Enovation Zaurus.
Messenger app voor veilige communicatie in de zorg
Chatten is voor zorgverleners een laagdrempeligere manier om informatie uit te wisselen met zorgvragers en hun zorgnetwerk.
Het gebruik van de Enovation Zaurus app is dan ook niet meer weg te denken uit de zorg. Via de app kan informatie over zorgvragers sneller en makkelijker worden gedeeld dan voorheen ongeacht het gebruikte apparaat en locatie.
Zo kom je direct in contact met je zorgvragers en collega’s, op een door jou gekozen moment. Bijvoorbeeld om korte vragen te beantwoorden of foto’s en onderzoeksresultaten te bespreken. Zo werkt iedereen in het zorgnetwerk fijn en efficiënt met elkaar samen.
Verbeter het serviceniveau van je zorgorganisatie door zorgvragers ook te woord te staan via een livechatvenster op je website. Zorgvragers kunnen tijdens een websitebezoek zo laagdrempelig contact leggen en een vraag stellen. Zorgverleners of bijvoorbeeld een klantcontactcentrum kunnen eenvoudig reageren via chat en hebben de optie om het gesprek via beeldbellen voort te zetten.
De livechat is de basis voor een digitaal inloopspreekuur of een digitale balie voor optimale onlinedienstverlening.
Chat in het zorgproces
-
Beveiligde chat
Wissel berichten, foto’s, video’s en bestanden veilig uit.
-
Laagdrempelig contact
Stuur een bericht om patiëntenzorg te coördineren of vraag externe collega’s in je netwerk om advies.
-
Notificaties
Ontvang pushnotificatie zodat berichten niet worden gemist en antwoord op een moment dat jou uitkomt.
-
Videogesprekken
Schakel direct over naar videocontact met je zorgvragers en collega’s wanneer chatten niet toereikend is.
-
Livechat
Verbeter de toegankelijkheid van je organisatie met een livechat op de website.